وبلاگ علمی، فرهنگی، هنری :::همه چیز از همه جا:::

جدیدترین مطالب و اخبار، یافته های جدید علمی، علم روانشناسی، علم پزشکی، علوم فضایی

وبلاگ علمی، فرهنگی، هنری :::همه چیز از همه جا:::

جدیدترین مطالب و اخبار، یافته های جدید علمی، علم روانشناسی، علم پزشکی، علوم فضایی

دانبود اهنگ فوق العاده زیبای دونیانین داشین سنسیز آتمیشام

دانبود اهنگ فوق العاده زیبای دونیانین داشین سنسیز آتمیشام

بودونیانین داشین گولوم سنسیز آتمیشام

سنن آیری دوشنن من غمه باتمیشام

گلیب گِدن بیلیر گولوم یالنیز قالمیشام 

نه اولا گل کی من گولوم سنسیز قالمیشام

نیه گولوم منن بئله آیری دوشموسن..

گئجه گوندوز خیالاردا یادا دوشموسن

اولماز گولوم سنسیز اولماز یادا دوشورسن، 

نجه گولوم نجه منسیز آیری گئدیرسن

بودونیانین داشین گولوم سنسیز آتمیشام

سنن آیری دوشنن من غمه باتمیشام

گلیب گِدن بیلیر گولوم یالنیز قالمیشام 

نه اولا گل کی من گولوم سنسیز قالمیشام

♥♥♥
بودونیادا ایر بیرین سئوم ینه سن اولاجاخسان..
گوزلرینه باخاندا من عاشیق اولام سن اولاجاخسان
آیریلیخلار یانلیزلیخلار میر گولوم چتین اولموری؟ 
دییلر کی دونیا بش گون هچ کیمسیه عمور قالمیری

بودونیانین داشین گولوم سنسیز آتمیشام

سنن آیری دوشنن من غمه باتمیشام

گلیب گِدن بیلیر گولوم یالنیز قالمیشام 

نه اولا گل کی من گولوم سنسیز قالمیشام

...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.