وبلاگ علمی، فرهنگی، هنری :::همه چیز از همه جا:::

جدیدترین مطالب و اخبار، یافته های جدید علمی، علم روانشناسی، علم پزشکی، علوم فضایی

وبلاگ علمی، فرهنگی، هنری :::همه چیز از همه جا:::

جدیدترین مطالب و اخبار، یافته های جدید علمی، علم روانشناسی، علم پزشکی، علوم فضایی

فال و طالع بینی جالب فصل ها


هر فصلی ویژگی های خاص خودش را دارد و به تبع آن متولدین هر فصل نیز ویژگی هایی متناسب با همان را دارند و این از نظر علمی تایید شده است حال اگر شما نیز به فال و طالع بینی اعتقاد دارید فال مربوط به فصل تولد خود را بخوانید..

فصل بهار:رنگ فصل شما بنفش می باشد شما سرشار از عواطف و احساسات هستید معمولا در وقایع مهم زندگی خود احساسی تصمیم میگیرید زودرنج هستید عاشق طبیعت هستید بسیار پرانرژی و بشاش هستید و سریع با دوروبر خو میگیرید.دیگران را دوست دارید و از پیشرفت آنها خوشحال میشوید.گاهی ناخودآگاه باعث آزرده خاطر شدن دیگران میشوید و به هیچ وجه این موضوع را متوجه نمی شوید و همیشه احساس می کنی حق با شماست . طالع بینی شما به شما توصیه میکند در امور زندگیتان یکم واقع بین باشید و بی تفاوت از کنار وقایع رد نشوید.

فصل تابستان:رنگ فصل شما آبی است شما بسیار مغرور و خودپسند هستید و به خود بسیار اعتماد دارید ولی با افراد نیز به راحتی دوست میشوید و به راحتی نیز آنها را فراموش میکنید در دوستی های خود پایدار نیستید ،همیشه دنبال پیشرفت هستید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیدیورفان،زود عاشق میشوید و زود فراموش میکنید و این خصلت اصلی شماست دیگران به شما زیاد احترام میگذارند حتی در مواقعی که قدرت خاصی ندارید طالع بینی شما این است که کمی با عطوفت و فروتنی با دیگران رفتار کنید و اثرات مثبت آن را در زندگی خود ببینید.

فصل پاییز:رنگ فصل شما نارنجی هست شما بسیار عصبانی و کم حوصله هستید و همیشه از این امر متضرر می شوید همیشه رویا پردازی می کنید و هیچوقت به آنچه میخواهید نمی رسید. سعی کنید به خودتان بیایید و تلاش خود را بیشتر کنید و دست از خشونت و حسرت خوردن بردارید تا انشاالله به خواسته های خود برسید.

فصل زمستان:رنگ فصل شما سفید است شما بسیار عاشق پیشه و با احساسات لطیف هستید بسیار بامحبت و خونگرم هستید از گفته های دیگران به راحتی رد میشوید و خوبی ها را هیچوقت فراموش نمیکنید با این حال گاهی اوقات بدی ها را در دل خود نگه داشته و کینه به دل راه میدهید در کارهای خود اندکی تنبل هستید و دوست دارید با کمترین زحمت بیشترین عایدی را داشته باشید که این امری تقریبا غیرممکن است و از دست شما برنمیاد . سعی کنید تلاش خود را بیشتر کنید و از یکجا نشینی و غم و غصه دوری کنید تا وضع از این بدتر نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.